Òptima

Petits canvis, grans resultats

Llistat d'ofertes de feina

Ofertes de feina

Administratiu/va - Departament Exportació (BCN) - Ref. 087

Dimecres, 20 de setembre de 2017

Estat del procés de selecció: Valoració de CVs

Descripció de la feina

Empresa industrial amb seu a Barcelona precisa incorporar un/ Administratiu/va al seu Departament d’Exportació per encarregar-se de la gestió administrativa del departament.

Les seves funcions i responsabilitats seran:

- Gestió de les comandes, pel que fa a les condicions d’entrega del producte, packaging, formes de pagament, etc.
- Gestió de la documentació i dels tràmits necessaris per les exportacions, etc.
- Seguiment dels enviaments, atenció telefònica a clients, gestió de reclamacions i resolució d’incidències relacionades amb el transport i/o el producte, etc.
 


Perfil

  • Formació acadèmica: Grau universitari.
  • Coneixements: bon nivell d’ofimàtica, coneixements dels documents i tràmits per exportació, principalment marítima, etc.
  • Idiomes: imprescindible català, castellà i anglès (no es valoraran candidats/es que no tinguin nivell d’anglès).
  • Experiència professional: experiència en departaments d’exportació en empreses del sector industrial.
  • Carnet de conduir: no imprescindible.
  • Lloc de residència: Barcelona.
  • Aspectes a valorar: persona proactiva, dinàmica, amb orientació al client, amb capacitat de resolució de problemes, amb tolerància a l’estrès.

S'ofereix

  • Horari: jornada sencera de dilluns a divendres, de 9.00 a 14.00 i de 15.00 a 18.00.
  • Contracte: temporal + indefinit.
  • Remuneració: segons vàlua.

OPTIMA BUSINESS CONSULTING, SL

Avda. Tortosa, 2 (Edifici Mercolleida) 25005 LLEIDA

Oficina Barcelona Trinxant 100 local. 08026. 93 457 41 45