Òptima

Petits canvis, grans resultats

Llistat d'ofertes de feina

Ofertes de feina

Administratiu/va - Ref. 083

Dilluns, 18 de setembre de 2017

Estat del procés de selecció: Valoració de CVs

Descripció de la feina

Empresa de serveis ubicada a Lleida desitja incorporar un Administratiu/va.

Les funcions i responsabilitats a desenvolupar són:

- Seguiment i gestió de cobraments.
- Gestionar impagats i fer-ne el seguiment amb l’equip comercial.
- Coordinar activitats relacionades amb clients (Gestionar la documentació necessària en matèria de PRL,...)
- Atenció telefònica a clients.
- Altres tasques de suport administratiu.


Perfil

  • Formació acadèmica: formació professional en Administració o similar.
  • Coneixements: preferiblement en temes de facturació, albarans, etc.
  • Idiomes: català i castellà, imprescindible bon domini a nivell escrit.
  • Experiència professional: experiència mínima d’un any.
  • Carnet de conduir: Si i vehicle propi.
  • Lloc de residència: Lleida o rodalies .
  • Aspectes a valorar: persona amb capacitat de negociació, organitzada, amb capacitat d’escolta, certa iniciativa, rigurositat, implicació, polivalent i amb bon tarannà i actitud.

S'ofereix

  • Horari: jornada completa de dilluns a divendres (de 08.30 a 13.30h i de 15.30 a 19.00h, parant mitja hora per esmorzar).
  • Contracte: temporal + indefinit.
  • Remuneració: a valorar segons candidatures.

OPTIMA BUSINESS CONSULTING, SL

Avda. Tortosa, 2 (Edifici Mercolleida) 25005 LLEIDA

Oficina Barcelona Trinxant 100 local. 08026. 93 457 41 45