Valoració de CVs

Tècnic/a d’Administració


  • Referència: 068
  • 13/09/2021

Descripció

Empresa familiar, professionalitzada, referent al sector, que ofereix una àmplia gamma de serveis especialitzats per la construcció, precisa incorporar un/a Tècnic/a d’Administració

Funcions i responsabilitats a desenvolupar:

  • Realitzar la gestió administrativa dels processos comercials realitzant tasques de documentació, tracte i negociació amb proveïdors, assessorament i relació amb el client.
  • Proveïdors:

- Realitzar comandes, gestionar els albarans, revisar i comptabilitzar factures, control de documentació, gestionar i tramitar la documentació en plataformes digitals.

  • Clients:

- Comunicació i atenció al client, informació de tarifes, facturació, gestió dels rebuts, elaboració d’informes de costos d’obra.

  • Altres funcions pròpies del departament d’Administració i comptabilitat.

Dependència directa: Cap d’Administració.

Perfil

  • Formació acadèmica: formació universitària (Ciències Empresarials, ADE, Econòmiques o similar).
  • Informàtica: usuari avançat office.
  • Coneixements: molt valorable en comptabilitat.
  • Experiència professional: preferiblement en tasques similars.
  • Aspectes a valorar: persona responsable, de confiança, amb iniciativa, comunicativa, organitzada, executiva i resolutiva. Amb capacitat d’aprenentatge i adaptació.

Condicions:

  • Horari: jornada complerta de dilluns a divendres. Flexibilitat horària. Preferiblement per cobrir jornada de tarda.
  • Contracte: temporal + indefinit.
  • Remuneració: a valorar segons candidatures.

Inscriu-te

Compartir