Valoració de CVs

Cap d'Administració


  • Referència: 065
  • 07/09/2021

Descripció

Entitat de caire social de Lleida precisa incorporar un/a Cap d'Administració.

Funcions i responsabilitats a desenvolupar:

  • Definició, seguiment i avaluació dels objectius de l'Àrea i dels processos administratius.
  • Garantir el compliment del control dels costos i alertar de les desviacions.
  • Excercir el control d'ingressos i despeses.
  • Preparació dels pressupostos.
  • Gestionar les partides econòmiques assignades.
  • Seguiment de la gestió comptable i administrativa de l'Àrea.
  • Gestionar recursos econòmics i materials.

Dependència directa: Gerència.

Perfil

  • Formació acadèmica: formació Universitària.
  • Coneixements: formació específica en processos administratius. (comptabilitat, pressupostos, auditoria,...), amb capacitat de gestió econòmica, financera, comptable, laboral, així com coneixements i/o experiència en la planificació estratègica, gestions de projectes...
  • Experiència professional: experiència prèvia mínima de 2 anys en lloc similar.
  • Aspectes a valorar: persona proactiva, dinàmica, amb iniciativa, comunicativa, organitzada, resolutiva, amb ganes i capacitat d’aprenentatge, oberta al canvi, capacitat de cooperació i col·laboració, orientada a l’assoliment, i amb capacitat de treball en equip.

Condicions:

  • Horari: jornada complerta: 37,5h/s distribuïdes de dilluns a divendres. De juny a setembre 35h/s.
  • Contracte: feina estable, indefinit.
  • Remuneració: 28.000 €/bruts anuals.

Inscriu-te

Compartir