Valoració de CVs

Secretari/a Departament Jurídic


  • Referència: 018
  • 19/03/2021

Descripció

Assessoria de Lleida requereix incorporar un/a Secretari/a pel departament jurídic.

Funcions i responsabilitats a desenvolupar:

  • Suport en la tramitació, seguiment i control dels expedients del Departament Jurídic. Realització de trucades, enviament de correus electrònics, preparació d’expedients, etc.
  • Organització i arxiu de documentació vinculada al Departament Jurídic.
  • Gestions en entitats públiques.
  • Recolzament en altres tasques administratives que es puguin requerir.

Perfil

  • Formació acadèmica: preferiblement formació de Secretariat o similar. CFGM Gestió administrativa àmbit jurídic o CFGS en administració i finances amb experiència en departament jurídic.
  • Coneixements: bon domini de l’ofimàtica (Word, Excel, Power Point,...).
  • Idiomes: imprescindible bon domini del castellà i català parlat i escrit. Es valorarà bon nivell d’anglès.
  • Experiència professional: es valorarà experiència prèvia en tasques similars.
  • Aspectes a valorar: persona polivalent, proactiva, amb iniciativa, bona capacitat de comunicació i de redacció, resolutiva, empàtica i amb disposició per l’aprenentatge continu.

Condicions:

  • Horari: jornada completa. De dilluns a dijous de 9.00h a 14.00h i de 16.00h a 19.00h i divendres de 8.00h a 15.00h.
  • Contracte: indefinit.
  • Remuneració: segon vàlua.

Inscriu-te

Compartir