Valoració de CVs
Secretari/a Departament Jurídic
- Referència: 018
- 19/03/2021
Descripció
Assessoria de Lleida requereix incorporar un/a Secretari/a pel departament jurídic.
Funcions i responsabilitats a desenvolupar:
- Suport en la tramitació, seguiment i control dels expedients del Departament Jurídic. Realització de trucades, enviament de correus electrònics, preparació d’expedients, etc.
- Organització i arxiu de documentació vinculada al Departament Jurídic.
- Gestions en entitats públiques.
- Recolzament en altres tasques administratives que es puguin requerir.
Perfil
- Formació acadèmica: preferiblement formació de Secretariat o similar. CFGM Gestió administrativa àmbit jurídic o CFGS en administració i finances amb experiència en departament jurídic.
- Coneixements: bon domini de l’ofimàtica (Word, Excel, Power Point,...).
- Idiomes: imprescindible bon domini del castellà i català parlat i escrit. Es valorarà bon nivell d’anglès.
- Experiència professional: es valorarà experiència prèvia en tasques similars.
- Aspectes a valorar: persona polivalent, proactiva, amb iniciativa, bona capacitat de comunicació i de redacció, resolutiva, empàtica i amb disposició per l’aprenentatge continu.
Condicions:
- Horari: jornada completa. De dilluns a dijous de 9.00h a 14.00h i de 16.00h a 19.00h i divendres de 8.00h a 15.00h.
- Contracte: indefinit.
- Remuneració: segon vàlua.