Valoració de CVs

Administratiu/va


  • Referència: 011
  • 16/03/2021

Descripció

Comercialitzadora i distribuïdora d'energia elèctrica propera a Lleida,  precisa incorporar un/a Administratiu/va.

Funcions i responsabilitats a desenvolupar:

  • Control ingressos i despeses que apareixen als extractes bancaris.
  • Preparar els pagaments corresponents a cada mes.
  • Redactar les ordres de pagaments de factures mensuals.
  • Suport en la confecció de les declaracions dels impostos trimestrals ( IVA, IRPF i model 347).
  • Suport en la revisió i actualització dels costos dels serveis.
  • Suport en la confecció de la liquidació dels comptes .
  • Gestionar l’efectiu de pagaments de factures.
  • Suport en la confecció dels expedients de contractació.
  • Tramitació de subvencions.
  • Suport en l’actualització del Registre horari del personal.

Perfil

  • Formació acadèmica: CFGS Administració i Finances, Ciències Empresarials o similar.
  • Coneixements: en gestió comptable. Imprescindible nivell avançat en paquet office.
  • Experiència professional: valorable en tasques similars un mínim de 2 anys.
  • Aspectes a valorar: persona proactiva, dinàmica, amb iniciativa, organitzada, resolutiva, amb ganes i capacitat d’aprenentatge i amb capacitat de treball en equip. Orientada a l’usuari, de bon tracte i discreta.

Condicions:

  • Horari: 37,5h setmanals de dilluns a divendres (disponibilitat per treballar dimarts o dijous per la tarda).
  • Contracte: indefinit.
  • Remuneració: a valorar segons candidatures.

Inscriu-te

Compartir