Valoració de CVs
Responsable de Recepció /Administració
- Referència: 001
- 11/01/2021
Descripció
Centre especialitzat en dificultats relacionades amb la comunicació, la deglució i l'aprenentatge precisa incorporar un/a Responsable de Recepció /Administració.
Funcions i responsabilitats a desenvolupar:
- Gestió d’obertura i tancament del centre.
- Atenció telefònica.
- Recepció de visites i gestió de la sala d'espera.
- Gestió de les agendes dels diferents professionals.
- Gestió de la base de dades.
- Entrega i presentació dels pressupostos dels tractaments.
- Gestió de cobraments/albarans/caixa.
- Tasques administratives de suport a direcció i comptabilitat.
Perfil
- Formació acadèmica: CFGS d'Administració i Finances.
- Idiomes: català i castellà.
- Coneixements: es valorarà tenir coneixements del programa Salus i A3 i Domini d’ofimàtica i Paquete Office.
- Experiència professional: es valorarà tenir experiència en lloc similar sector sanitari.
- Aspectes a valorar: bona presencia, amable, honesta, persona proactiva, dinàmica, amb iniciativa, organitzada, resolutiva, amb capacitat d’aprenentatge i de treball en equip i amb vocació de servei i excel·lent tracte al pacient.
Condicions:
- Horari: tardes de 16:00h a 20:00h.
- Contracte: 6 mesos + indefinit, ½ jornada (amb possibilitats d’ampliar hores en funció de les necessitats).
- Remuneració: segons vàlua.