Valoració de CVs

Responsable de Recepció /Administració


  • Referència: 001
  • 11/01/2021

Descripció

Centre especialitzat en dificultats relacionades amb la comunicació, la deglució i l'aprenentatge precisa incorporar un/a Responsable de Recepció /Administració.

 

Funcions i responsabilitats a desenvolupar:

  • Gestió d’obertura i tancament del centre.
  • Atenció telefònica.
  • Recepció de visites i gestió de la sala d'espera.
  • Gestió de les agendes dels diferents professionals.
  • Gestió de la base de dades.
  • Entrega i presentació dels pressupostos dels tractaments.
  • Gestió de cobraments/albarans/caixa.
  • Tasques administratives de suport a direcció i comptabilitat.

Perfil

  • Formació acadèmica: CFGS d'Administració i Finances.
  • Idiomes: català i castellà.
  • Coneixements: es valorarà tenir coneixements del programa Salus i A3 i Domini d’ofimàtica i Paquete Office.
  • Experiència professional: es valorarà tenir experiència en lloc similar sector sanitari.
  • Aspectes a valorar: bona presencia, amable, honesta, persona proactiva, dinàmica, amb iniciativa, organitzada, resolutiva, amb capacitat d’aprenentatge i de treball en equip i amb vocació de servei i excel·lent tracte al pacient.

Condicions:

  • Horari: tardes de 16:00h a 20:00h.
  • Contracte: 6 mesos + indefinit, ½ jornada (amb possibilitats d’ampliar hores en funció de les necessitats).
  • Remuneració: segons vàlua.

Inscriu-te

Compartir