Valoració de CVs

Administratiu/va Departament Administració


  • Referència: 072
  • 24/12/2020

Descripció

Empresa de Lleida, líder en el sector tecnològic, en ple creixement i que compta amb un projecte empresarial motivador i atractiu, precisa incorporar un/a Administratiu/va pel departament d'Administració.

Funcions i responsabilitats a desenvolupar:

  • Gestió de compres.
  • Gestió d’enviament i operacions.
  • Desenvolupament de les tasques comptables, fiscal i legals juntament amb l’assessoria.
  • Realització i enviament de factures.
  • Gestió, seguiment i control de cobraments i pagaments.
  • Gestió d’impagats.
  • Reclamacions i seguiment de factures .
  • Control de remeses i conciliacions bancàries.
  • Gestió de benchmarks/OT.
  • Gestió documental del departament d’Administració.

Dependència directa: Responsable d’administració.

Perfil

  • Formació acadèmica: CFGS Administració i Finances, Ciències Empresarials, ADE o similar.
  • Coneixements: es valoraran coneixements administratius, de facturació i comptables.
  • Experiència professional: mínim 6 mesos d’experiència en departament de compres, d'administració d'empreses portant la comptabilitat interna d’empreses.
  • Aspectes a valorar: persona responsable, organitzada, ordenada, autònoma, proactiva i amb capacitat de treballar en equip, innovadora, motivada, implicada en el projecte i disposada a assumir reptes.

Condicions:

Formar part d’un equip jove i innovador en el que pot aportar novetats i creativitat. L’empresa mostra una cultura on la persona està en el centre, i es treballa per la cohesió de l’equip i el benestar de les persones.

  • Horari: de dilluns a divendres, matí i tarda amb flexibilitat a l’entrada i sortida.
  • Contracte: 6 mesos + indefinit.
  • Remuneració: a valorar segons candidatura. 

Inscriu-te

Compartir