Valoració de CVs
Director/a Àrea Persones
- Referència: 069
- 18/12/2020
Descripció
Abacus, cooperativa formada per prop de 900.000 socis i sòcies de consum i més de 500 socis i sòcies de treball, amb 46 establiments a Catalunya, València i Balears, referent de confiança que aposta per la gestió amb equitat, participació i sostenibilitat cooperativa, precisa incorporar un/a Director/a per l’Àrea de Persones.
Missió del lloc de treball:
Dirigir i potenciar el desenvolupament de les persones per aconseguir els objectius establerts en els diferents plans estratègics, alineant les diferents polítiques de gestió de les persones amb la cultura desitjada i els valors de la cooperativa.
Funcions i responsabilitats a desenvolupar:
- Definir, dissenyar i implementar polítiques i programes per atreure talent i fer-lo créixer/desenvolupar-se de forma contínua, assegurant el seu benestar dins l’organització.
- Definir i proposar les polítiques de persones per implementar la gestió del canvi i integració en una nova organització. Implementar programes i accions per a la gestió del canvi.
- Formar part del comitè de direcció, participar i aportar la vessant “persones” en el negoci.
- Mantenir la interlocució i la relació amb l’òrgan de representació legal de treballadors/es.
- Proposar i executar el pla de gestió de la seva àrea d'actuació, així com el seguiment dels resultats.
- Elaborar el pressupost anual, controlar i assegurar el seu compliment. Dirigir i coordinar els recursos humans, econòmics i materials assignats per tal d'assegurar els objectius de l’àrea.
- Dirigir i coordinar l’equip de professionals al seu càrrec.
- Supervisar i verificar l'administració de personal de la cooperativa, assegurant l’acompliment de la normativa legal i pressupostària establerta.
- Establir, dissenyar i gestionar les diferents funcions clau de l'àrea: selecció, retribució, avaluació i desenvolupament professional per a disposar d'una plantilla adequada i de qualitat.
- Assessorar a la cooperativa en les matèries jurídiques que es refereix la gestió de personal, tant de les persones sòcies de treball com treballadors.
- Coordinar i supervisar la Prevenció de Riscos Laborals.
- Liderar projectes diferents que permetin posicionar a Abacus pionera en gestió de persones.
Dependència directa: Direcció General.
Perfil
- Formació acadèmica: titulació universitària, amb formació especialitzada en l’àrea de persones de les organitzacions.
- Coneixements: gestió de persones, integració d’organitzacions, canvi cultural,.... coneixement del negoci del “retail” i de temes empresarials (marges, cupons, compte d’explotació, ....) coneixement de ERP de RRHH (A3, SAP o similar), Informàtica a nivell d’usuari avançat, eines de gestió, nivell C de català.
- Experiència professional: mínim 5 anys en funcions similars a les descrites.
- Aspectes a valorar: Persona amb tarannà innovador, creatiu, motivador i engrescador, que tingui iniciativa i sigui proactiva, orientada al client intern, amb capacitat comunicativa i de treball en equip, capacitat de lideratge i per prendre decisions i negociar, capacitat de planificació i orientació a l’assoliment d’objectius, alta adaptabilitat i gestió del canvi, habilitat en la gestió emocional, amb una alta visió global, d’estratègia i de negoci així com identificació i compromís amb el projecte.
- Centre de treball: Barcelona.