Valoració de CVs
Administratiu/va Departament PRL
- Referència: 067
- 18/12/2020
Descripció
SERVINET, empresa especialitzada en neteja industrial i que ofereix un servei de neteja de qualitat a empreses, organismes públics, col·lectivitats i qualsevol altre sector que necessiti serveis de neteja industrial i professional, precisa incorporar un/a Administratiu/va pel Dept. PRL.
Funcions i responsabilitats a desenvolupar:
- Gestió i control documental.
- Control de consums dels diferents vehicles.
- Tasques de gestió administrativa relacionades amb les normatives ISO 9001, 14001 i 45000.
- Tasques de gestió administrativa relacionades amb els tràmits de PRL dels treballadors/es: reconeixements mèdics, accidentalitat, epis, controls de fitxatges, etc...
Dependència directa: Responsable de RRHH
Perfil
- Formació acadèmica: CFGS Administració o similar.
- Coneixements: molt valorable coneixements en temes de qualitat i prevenció de riscos.
- Experiència professional: es valorarà tenir experiència en control de documentació de PRL, ISO, tot i que no és imprescindible.
- Aspectes a valorar: persona proactiva, dinàmica, amb iniciativa, organitzada, resolutiva, amb ganes i capacitat d’aprenentatge i amb capacitat de treball en equip.
Condicions:
- Horari: de dilluns a dijous de 8.00 a 17.00 i divendres de 8.00 a 15.00h
- Contracte: indefinit.
- Remuneració: a valorar segons candidatures.