Valoració de CVs

Administratiu/va Departament PRL


  • Referència: 067
  • 18/12/2020

Descripció

SERVINET, empresa especialitzada en neteja industrial i que ofereix un servei de neteja de qualitat a empreses, organismes públics, col·lectivitats i qualsevol altre sector que necessiti serveis de neteja industrial i professional, precisa incorporar un/a Administratiu/va pel Dept. PRL.

Funcions i responsabilitats a desenvolupar:

  • Gestió i control documental.
  • Control de consums dels diferents vehicles.
  • Tasques de gestió administrativa relacionades amb les normatives ISO 9001, 14001 i 45000.
  • Tasques de gestió administrativa relacionades amb els tràmits de PRL dels treballadors/es: reconeixements mèdics, accidentalitat, epis, controls de fitxatges, etc...

Dependència directa:  Responsable de RRHH

Perfil

  • Formació acadèmica: CFGS Administració o similar.
  • Coneixements: molt valorable coneixements en temes de qualitat i prevenció de riscos.
  • Experiència professional: es valorarà tenir experiència en control de documentació de PRL, ISO, tot i que no és imprescindible.
  • Aspectes a valorar: persona proactiva, dinàmica, amb iniciativa, organitzada, resolutiva, amb ganes i capacitat d’aprenentatge i amb capacitat de treball en equip.

Condicions:

  • Horari: de dilluns a dijous de 8.00 a 17.00 i divendres de 8.00 a 15.00h
  • Contracte: indefinit.
  • Remuneració: a valorar segons candidatures.

Inscriu-te

Compartir