Valoració de CVs

Administratiu/va Suport Laboral


  • Referència: 008
  • 07/02/2020

Descripció

Despatx d'advocats i assessoria fiscal de Lleida, requereix incorporar un/a Administratiu/va pel Departament Laboral.

Funcions i responsabilitats a desenvolupar:

  • Atendre telefònica i presencialment als clients.
  • Gestionar documentació, realitzar tasques d'arxiu.
  • Introduir dades.
  • Realitzar sortides per tramitacions a Segurerat Social i altres organismes.
  • Altres tasques de suport administratiu.

Perfil

  • Formació acadèmica: Preferiblement relacionada amb administració, secretariat o similar.
  • Coneixements: Bon domini d'ofimàtica (word, excel, power point...)
  • Idiomes: Imprescindible bon domini a nivell d'expressió oral i escrita del castellà i català.
  • Experiència laboral: Valorable experiència en tasques similars.
  • Aspectes a valorar: Persona polivalent, proactiva, amb orientació al client, bona capacitat de comunicació, empàtica i agradable en el tracte.

S'ofereix:

  • Horari: Inicialment de dilluns a dijous de 9.00 a 14.00 i de 16.00 a 19.00 i divendres de 8.00 a 15.00. Posteriorment mitja jornada de matí.
  • Contracte: Temporal + Indefinit.
  • Remuneració: A valorar segons candidatures.

Inscriu-te

Compartir