Valoració de CVs

Tècnic/a Laboral


  • Referència: 097
  • 19/12/2019

Descripció

Associació empresarial de Lleida busca incorporar un/a Tècnic/a Laboral per oferir assessorament laboral als associats, així com la gestió del dia a dia de l'àrea laboral.

Les funcions i responsabilitats a desenvolupar són:

  • Oferir assessorament en matèria laboral als socis.
  • Realitzar contractes laborals, gestió d'altes i baixes, amonestacions, conciliacions, acomiadaments, etc...
  • Realitzar gestions amb TGSS i altres entitats.
  • Realitzar les nòmines (aproximadament 250-300 mensuals). 

Perfil

  • Formació acadèmica: Titulació Universitària en Dret Laboral, Relacions Laborals o similar.
  • Coneixements: Imprescindible coneixements en legislació i normativa laboral.
  • Experiència professional: Imprescindible experiència prèvia en posició similar. Ideal en gestoria o empresa final.
  • Aspectes a valorar: persona comunicativa, relacional, amb iniciativa, empenta, que transmeti confiança i empàtica.

S'ofereix:

  • Horari: De dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 i de 16.00 a 19.00. Possibilitat de realitzar intensiu els divendres durant l'estiu.
  • Contracte: Temporal + indifenit.
  • Remuneració: A valorar segons candidatures.

Inscriu-te

Compartir