Valoració de CVs

GESTOR/A ADMINISTRACIÓ TRANSPORT


  • Referència: 051
  • 19/07/2019

Descripció

Empresa de Transports de Lleida, precisa incorporar un GESTOR/A ADMINISTRACIÓ TRANSPORT, les funcions que haurà de realitzar son:

  • Gestió de la documentació dels xofers, targetes de transports, assegurances, ITV, caducitat permisos de conduir, EPI’s camions, etc.
  • Actualitzar la documentació de la plataforma relativa als xofers i camions, i manteniment i control de la mateixa.
  • Donar suport a comptabilitat i facturació.
  • Planificar i supervisar la implantació del sistema de PRL i les activitats preventives.
  • Gestió d’accidents laborals i vigilància de la salut.
  • Seguiment de la formació dels treballadors.

Perfil

  • Formació acadèmica: formació professional dins la branca administrativa.
  • Coneixements: es valorarà formació en matèria de PRL.
  • Idiomes: es valorarà un bon domini escrit i traduït de la llengua anglesa.
  • Experiència professional: imprescindible experiència prèvia en gestió documental.
  • Carnet de conduir: Si, i vehicle propi.
  • Aspectes a valorar: busquem una persona organitzada i planificada, que es fixa en els detalls i és estructurada.

 Condicions que ofereix l’empresa al/la candidat/a:

  • Horari: De dilluns a divendres de 8 a 18h.
  • Contracte: temporal + indefinit.
  • Remuneració: a valorar segons candidatures.

Inscriu-te

Compartir