Valoració de CVs

Adjunt/a a Gerència


  • Referència: 019
  • 25/03/2019

Descripció

Empresa de serveis educatius de Lleida requereix cobrir la posició d’Adjunt/a a Gerència. Serà responsable de dirigir i gestionar el centre juntament amb la gerència, coordinant totes les àrees de l’organització i implementant l’estratègia definida i aconseguint els objectius assenyalats.

Les funcions i responsabilitats a desenvolupar són:

  • Participar en la definició de l’estratègia empresarial així com desenvolupar-la i implementar-la.
  • Assumir la direcció financera del centre analitzant i controlant els costos.
  • Controlar els costos i les seves desviacions.
  • Dissenyar i realitzar els quadres de comandament.
  • Elaborar, supervisar i avaluar el compliment del pressupost programat i supervisar financerament i operacionalment totes les àrees de negoci, així com el control de gestió.
  • Elaborar informes d’anàlisis dels tancaments comptables, executant-los, complimentant-los i garantint la fiabilitat de la informació.
  • Dirigir, coordinar i gestionar l’equip a càrrec.
  • Revisar els processos interns de treball i buscar l’eficiència en la gestió.
  • Col·laborar amb assessors fiscals, legals i laborals externs.

Perfil

  • Formació acadèmica: titulació universitària superior.
  • Coneixements: de gestió empresarial, finances i màrqueting.
  • Idiomes: es valorarà bon nivell d’anglès i/o d’altres idiomes.
  • Experiència professional: mínim 3 anys en gestió empresarial i/o direcció financera.
  • Lloc de residència: a la província de Lleida.
  • Aspectes a valorar: professional amb visió general d’empresa i negoci, analítica, amb iniciativa, capacitat organitzativa, bon caràcter, afable, comunicativa i do de gents.

S'ofereix:

  • Horari: jornada completa de dilluns a divendres.
  • Remuneració: a valorar segons candidatures.

Inscriu-te

Compartir