Valoració de CVs

Project Manager


  • Referència: 091
  • 29/11/2018

Descripció

ALIER, S.A. important empresa paperera ubicada a Rosselló, requereix incorporar un/a Project Manager per tal de gestionar i coordinar els projectes interns, realitzant la planificació d’aquests i el corresponent seguiment. 

Les funcions i responsabilitats a desenvolupar són:

  • Coordinar el departament tècnic i resta de departaments de l’empresa en els diferents projectes a tirar endavant.
  • Planificació, priorització i desenvolupament dels projectes necessaris a la empresa.
  • Coordinació i contacte amb els diferents professionals implicats en els projectes.
  • Vetllar per la millora de les instal·lacions de la planta.
  • Realitzar l’inventari de les instal·lacions de la planta productiva
  • Recopilar i actualitzar la documentació tècnica de l’empresa.

Perfil

  • Formació acadèmica: Enginyeria Industrial o Enginyeria Tècnica d’Edificació. Valorable Màster en Gestió de Projectes.
  • Coneixements: imprescindible bon nivell d’AutoCAD.
  • Idiomes: nivell mig d’anglès
  • Experiència professional: experiència d’entre 3 i 5 anys en gestió/direcció de projectes, més aviat industrials que d’edificació.
  • Aspectes a valorar: persona tranquil·la, prudent, analítica, amb capacitat d’adaptació als canvis, resolutiva, ordenada, amb capacitat d’adquirir una visió global de l’empresa.

S'ofereix:

  • Horari: de dilluns a divendres de 8 a 13h i de 15 a 18h.
  • Contracte: lloc de treball estable.
  • Remuneració: a valorar segons candidatura i experiència aportada.

 

Inscriu-te

Compartir