Valoració de CVs

Administratiu/va Back-Office d’Exportació


  • Referència: 086
  • 12/11/2018

Descripció

Empresa en plena expansió especialista en sistemes d’emmagatzematge i projectes integrats per magatzems ubicada a Golmés, busca incorporar un/a Administratiu/va Back-Office d’Exportació.

Les funcions i responsabilitats a desenvolupar són: 

  • Seguiment de les comandes export.
  • Gestió i seguiment de les entregues internacionals.
  • Atenció a cartera de clients internacionals.
  • Tramitació i documentació d’exportacions.
  • Gestió administrativa de projectes internacionals.
  • Gestió administrativa de cartera de clients internacionals.
  • Contractació del transport.

Perfil

  • Formació acadèmica: es valorarà formació relacionada amb administració.
  • Coneixements: es valorarà coneixements del software SAP.
  • Idiomes: imprescindible bon domini de l’anglès. També es valorarà coneixements de francès i/o alemany.
  • Experiència professional: imprescindible experiència en tasques similars.
  • Aspectes a valorar: persona dinàmica, proactiva, amb capacitat de treball en equip, comunicativa, responsable i amb iniciativa.

S'ofereix:

  • Horari: de dilluns a divendres de 8 a 14h i de 15 a 17h.
  • Contracte: temporal + indefinit.
  • Remuneració: a valorar segons candidatures.

Inscriu-te

Compartir