Valoració de CVs

SECRETARI/A DE DIRECCIÓ (BCN)


  • Referència: 065
  • 02/08/2018

Descripció

Prestigiós bufet d’advocats de Barcelona precisa incorporar un/a SECRETARI/A DE DIRECCIÓ per atendre als clients (telefònica i presencialment) i col·laborar i donar suport als advocats en les diferents tasques administratives del despatx.

Funcions i Responsabilitats a desenvolupar:

  • Recepció i coordinació de visites.
  • Atenció telefònica i presencial dels clients.
  • Tasques administratives vàries (seguiment dels cobraments i pagaments, arxiu jurídic, etc.).
  • Altres tasques derivades del lloc de feina.

Dependència directa:  Socis del Despatx.

Perfil

  • Formació acadèmica: preferiblement formació en Dret o Secretariat.
  • Coneixements: del paquet office a nivell d’usuari avançat. Es valoraran coneixements del programa de gestió Kmáleon, coneixements jurídics i també de comptabilitat.
  • Idiomes: català, castellà i anglès alt.
  • Experiència professional: preferiblement persona amb experiència en el desenvolupament de tasques similars.
  • Aspectes a valorar: persona dinàmica, proactiva, amb orientació al client, polivalent, organitzada i resolutiva.

S'ofereix

  • Horari:   jornada completa. De dilluns a dijous de 9 a 14h i de 16 a 19.30h i els divendres de 9 a 15h.
  • Contracte:  temporal + indefinit
  • Remuneració:  a valorar segons candidatura.

Inscriu-te

Compartir