Valoració de CVs

Tècnic/a Laboral


  • Referència: 053
  • 20/06/2018

Descripció

Associació empresarial de Lleida busca incorporar un/a Tècnic/a Laboral per oferir assessorament laboral als associats, així com la gestió del dia a dia de l'àrea laboral.

Les funcions i responsabilitats a desenvolupar són:

  • Oferir assessorament en matèria laboral als associats.
  • Realitzar contractes laborals, gestionar les altes i baixes, etc.
  • Realitzar gestions amb TGSS i altres.
  • Realitzar les nòmines (aproximadament 300 al mes) amb el programa Sage.

Perfil

  • Sexe: indiferent.
  • Edat: indiferent.
  • Formació acadèmica: titulació universitària en Dret Laboral, Relacions Laborals o similar.
  • Coneixements: imprescindible coneixements en legislació laboral.
  • Experiència professional: imprescindible experiència prèvia en posició similar. Ideal en gestoria o empresa final.
  • Lloc de residència: Lleida o rodalies.
  • Aspectes a valorar: persona organitzada, meticulosa, detallista, amb bona capacitat comunicativa i orientació al client.

S'ofereix

  • Horari: de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 i de 16.00 a 19.00. Possibilitat de realitzar intensiu els divendres de juny a setembre.
  • Contracte: temporal + indefinit.
  • Remuneració: a valorar segons candidatures.

Inscriu-te

Compartir