Valoració de CVs

Administratiu/va de PRL


  • Referència: 035
  • 25/04/2018

Descripció

ROMERO POLO, important grup empresarial del sector de la construcció de Lleida, precisa incorporar un/a Administratiu/va de PRL que doni suport administratiu a l'equip de prevenció de riscos laborals (PRL) per tal de garantir la formació, prevenció i compliment en matèria de PRL.

Funcions i responsabilitats a desenvolupar:

  • Gestió de documentació.
  • Registre de documentació en plataformes de PRL.
  • Arxiu.

Dependència directa: Tècnics PRL.

Perfil

  • Formació acadèmica: formació professional en administració o similar.
  • Informàtica: coneixements a nivell d'ofimàtica.
  • Experiència professional: valorable experiència en tasques similars o en control documental.
  • Lloc de residència: Lleida o rodalies.
  • Aspectes a valorar: persona organitzada, amb capacitat d'aprenentatge i de treball en equip, detallista, orientada a la millora i al canvi (flexibilitat).

S'ofereix

  • Horari: de dilluns a divendres de 9 a 14h i de 16 a 19h. Horari amb certa flexibilitat (possibilitat de compactar-lo).
  • Contracte: temporal + indefinit.
  • Remuneració: a valorar segons candidatures.

Inscriu-te

Compartir