Valoració de CVs

TÈCNIC/A DE RRHH


  • Referència: 107
  • 17/11/2017

Descripció

Empresa de Lleida del sector industrial en expansió, desitja incorporar una persona per cobrir la posició de Tècnic/a de RRHH, amb la missió de dissenyar, implementar i fer el seguiment de les polítiques de RRHH i laboral de la companyia.

Funcions i responsabilitats a desenvolupar:

  • Dur a terme les tasques pròpies de l'àrea Laboral:

                 - Confecció de contractes i de nòmines.             

                 – Control d'hores del personal, de partes de treball i de vacances.

                 – Atendre als treballadors en dubtes i reclamacions de nòmines, etc.

                 - Realitzar la gestió administrativa de la relació laboral del personal (altes i baixes SS, IT, control hores extra, etc.).

  • Col·laborar en el desenvolupament de les polítiques de RRHH (Pla formatiu de l'empresa, acollida de les noves incorporacions, Política retributiva, etc.)
  • Planificar i controlar la plantilla així com detectar les necessitats de personal.

Perfil

  • Formació acadèmica: Titulació universitària, preferiblement Relacions Laborals, Graduat social, Ciències del treball o Psicologia.
  • Coneixements: en matèria laboral, de PRL, ofimàtica, softwares de rrhh.
  • Idiomes: Mínim anglès (nivell B2 - First Certificate)
  • Experiència professional: preferiblement experiència mínima de 3 anys en una posició similar.
  • Carnet de conduir: si.

S'ofereix

  • Horari: jornada completa, de dilluns a divendres amb horari amb certa flexibilitat. 
  • Contracte: eventual + indefinit
  • Remuneració: Segons vàlua

Inscriu-te

Compartir