← Altres entrades

Employer Branding. Potencia la imatge de la teva empresa


El que avui en dia associem amb el terme "Employer Branding" no és un altra cosa que l'estratègia de màrqueting que estableixen les empreses per fidelitzar i retenir els seus professionals i alhora, atraure els millors talents del mercat.

Cada cop més empreses són conscients de la importància de cuidar el seu Employer Branding per guanyar així la batalla del talent i per això, les empreses aposten per establir una estratègia de màrqueting juntament amb recursos humans. Avui en dia els candidats tenen al seu abast tota la informació de les empreses i són especialment crítics amb aquesta abans d'inscriure's a les ofertes de feina. Si vols que la teva empresa sigui competitiva i atreure el millor talent, aposta per cuidar la teva presència en xarxes socials i la informació que tant tu com els teus treballadors comparteixen a Internet. S'ha demostrat que els propis treballadors són els millors ambaixadors d'una empresa ja que coneixen perfectament com és treballar en l'empresa, els beneficis que s'ofereixen, com és la cultura, l'ambient de treball... pel que serà de gran ajuda comptar amb la seva col·laboració.  

Una altra regla d'or si no saps de quina manera arribar al teu públic objectiu, és informar-te de quins són els seus interessos, valors, experiències,... en definitiva, posa't en la seva pell i capta així la seva atenció! Abans de construir l'estratègia de Employer Branding has de saber que és el que busquen els professionals per així crear una proposta de valor atractiva. A l'hora d'enfocar els continguts que publica la teva empresa i el to del missatge, tingués en compte que al 2025 el 75% dels professionals seran Millenials.

COMPARTIR