Formació per Empreses

Com millorar la productivitat en el teletreball


  • Data inici: 04/05/2020 - Data fi: 30/06/2020
  • Dies: a determinar, segons les necessitats de l'empresa
  • Durada: 90 minuts - sessió online

Treballar des de casa té molts avantatges i també alguns inconvenients. En aquesta situació de confinament moltes persones han descobert que si es reuneix les condicions necessàries, es pot arribar a ser més productiu, a guanyar temps i a estalviar costos. No obstant, les persones que tenen família o no estan soles a casa, necessiten trobar espais de temps i saber-se organitzar per evitar distraccions per ser eficients i productius.

En aquesta sessió es reflexionarà sobre les competències clau per millorar la productivitat en el teletreball, amb els següents objectius:

  • Identificar i gestionar els lladres de temps.
  • Organitzar, planificar i prioritzar la feina.
  • Aplicar metodologies que optimitzen la gestió del temps.

Formador

Xavier Pascual, Consultor Associat d' Òptima Business Consulting, consultor en RRHH i formador en programes de desenvolupament personal y directiu. Especialista en treball en grups y equips d'alt rendiment. Ha desenvolupat la seva experiència com a consultor en diferents sectors empresarials. També ha exercit de Director de RRHH a l'empresa privada. És Llicenciat en Psicologia de les Organitzacions per la URL i Màster en Gestió i Direcció de RRHH per la URL. Ha realitzat la formació de Practitioner en Programació Neurolingüística i formació específica de coaching, així com el Màster de Direcció General per ESADE.

Metodologia

Sessió online dirigida a persones i equips d'una mateixa empresa. Us enviarem les instruccions per correu electrònic un cop confirmada la sessió.

Inscripció

Clica aquí i envia'ns les teves dades omplint el formulari, o si ho prefereixes envia'ns un correu electrònic a optima@optima.cat indicant que estàs interessat en realitzar aquesta sessió online per la teva empresa.

Inscriu-te

Compartir