Complert

Neuromàrqueting i Neurocomunicació. Com convèncer i connectar amb els teus clients?


  • Data inici: 26/04/2018 - Data fi: 26/04/2018
  • Dies: 26 d'abril de 2018
  • Horari: de 09:30 a 14:00 i de 15:30 a 19:00
  • Durada: 8 hores
  • Lloc: Obra Social Ibercaja. Rambla Ferran, 38 de Lleida
  • Preu activitat: 250€ +IVA

Gràcies als avenços en neurociència dels darrers anys el neuromàrqueting ens mostra científicament com és el Cervell Primitiu el qui pren les decisions. Aprendre a comunicar-nos amb ell és crític per influir en les decisions que prenen els nostres clients.

El nostre cervell pren milers de decisions cada dia de forma molt intuïtiva i emocional pel que la comunicació convencional basada en els arguments racionals no és efectiva. 

Assistint en aquest curs tens l’oportunitat per a descobrir què fa que un missatge sigui efectiu. Apendràs com utilitzant tècniques que provenen de la neurociència podem incrementar la influència amb els nostres clients i millorar els resultats comercials. 

Objectius

  • Donar a conèixer com actua el neuromàrqueting i la neurociència.
  • Què és rellevant en una presentació o exposició comercial?
  • La comunicació entesa com una acció en comú.
  • Dotar als assistents d'eines i d'habilitats necessàries per afrontar la comunicació amb les màximes garanties d'èxit.
  • Motivar als assistents perquè apliquin tècniques de neuromàrqueting.
  • Prendre consciència de les possibilitats d'aplicar tècniques de neuromàrqueting i neurocomunicació per connectar amb el nostre públic objectiu.

Programa

  • Què és el neuromàrqueting?
  • Com hem d'atacar al cervell primitiu?
  • Com definir la nostra Proposta de Valor?
  • Tres cervells, un únic decisor.
  • Estímuls que ataquen al cervell primitiu.
  • 4 passos per assolir comunicacions exitoses.
  • El poder de la Neurocomunicació.
  • Com reacciona el cervell primitiu davant una presentació?
  • La Neurocomunicació

Professorat

Albert Pàmies, Economista i Llicenciat en Administració i Direcció d'Empreses. Professor associat de eMàrqueting a la URV. Professor de Direcció Comercial al Màster en Gestió d'Empreses (MBA) de la URV. Gerent i fundador d'Inspira Consulting, consultora empresarial especialista en àrees estratègiques comercials, màrqueting i noves tecnologies. Consultor, formador i conferenciant en àmbits econòmics.

Amb col·laboració:

Compartir