Òptima

Te llevamos donde tu quieras

Llistat d'activitats formatives

Activitats formatives

La Gestió del temps i millora de la teva productivitat

Habilitats i creixement personal

Data inici: 14/11/2016 - Data fi: 21/11/2016

Dates formatives: 14, 16 i 21 de novembre de 2016

Horari: de 15:30h a 18:30h

Durada: 9 hores

Lloc: Obra Social Ibercaja. Rambla Ferran, 38 de Lleida

Preu activitat: 115€ + IVA (100% bonificables)

Objectius

Quan acaba la teva jornada, tens la sensació que no has tingut temps de fer el que havies planificat?

El temps és un recurs limitat del que tots disposem, però l'administrem eficientment i amb eficàcia?
Prendre consciència de com l’invertim i saber si realment n’estem fent el seu millor ús, ens ajudarà a optimitzar-lo i a sentir-nos satisfets.
Aquest curs pretén reflexionar sobre quina administració fem del nostre temps, si ens cal modificar algun hàbit per gestionar-lo de forma més eficaç i adquirir eines i tècniques per aconseguir-ho.

Els principals objectius:

  • Identificar i minimitzar els principals obstacles per a l'organització eficient del temps.
  • Prendre consciència del valor que té el temps en l'entorn professional.
  • Adoptar metodologies i pràctiques personals que optimitzin la gestió del propi temps.
  • Facilitar coneixements i competències organitzatives necessàries per planificar el temps.
  • Facilitar el perfeccionament de les funcions més complexes de Microsoft Outlook, com a eina de gestió del temps, entre altres de les seves potencialitats.

Programa

 Autodiagnòstic inicial

  • Els obstacles.
  • Els punts forts/dèbils personals en la gestió.

Les habilitats personals

  • El temps i el seu us.
  • Una planificació eficaç, l'art d'establir prioritats.
  • Sistemes d'organització del treball.
    • Dates límit, interrupcions, visites, gestió de les trucades, gestió del mail, etc
    • Planificació i programació diària.
    • Presa de decisions.

L'eina de gestió, Outlook

  • Correu (configurar compte, crear i eliminar compte, utilitzar més d'un compte, enviar i rebre correus).
  • Llibreta de direccions (llista de contactes, gestió de carpetes, opcions del correu).
  • Calendari (planificar i eliminar cites, anotacions periòdiques, personalitzar recordatoris, opcions del calendari, imprimir calendari).
  • Tasques (pantalla de llista de tasques, crear una nova tasca i eliminar-la, crear una tasca repetitiva, opcions de la llista de tasques, imprimir una llista de tasques).
  • Notes (pantalla de notes, crear, editar, modificar i eliminar una nota, opcions de les notes, imprimir una nota).

Professorat

Xavier Pascual, Consultor Associat d' Òptima Business Consulting, consultor en RRHH i formador en programes de desenvolupament personal y directiu. Especialista en treball en grups y equips d’alt rendiment. Ha desenvolupat la seva experiència com a consultor en diferents sectors empresarials. També ha exercit de Director de RRHH a l’empresa privada. És Llicenciat en Psicologia de les Organitzacions per la URL i Màster en Gestió i Direcció de RRHH per la URL. Ha realitzat la formació de Practitioner en Programació Neurolingüística i formació específica de coaching, així com el Màster de Direcció General per ESADE.

Xavier Farrés, Formador habitual d'Optima i expert en Informática, amb una avalada experiència com a docent en aquest àmbit.

Amb Col·laboració:

Comparteix

En què t'agradaria formar-te?

Fes-nos-ho saber!

OPTIMA BUSINESS CONSULTING, SL

Avda. Tortosa, 2 (Edifici Mercolleida) 25005 LLEIDA

Oficina Barcelona Trinxant 100 local. 08026. 93 457 41 45